Skip to main content

Házirend

A házirend célja, hogy meghatározza a szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevő személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlen. 

  1. A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható üzletünk kezelő helyiségében és a honlapunkon egyaránt. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait.
  2. Kérjük Vendégeinket, hogy üzletünk területén őrizzük meg a nyugodt légkört, kiabálástól minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl: zenehallgatás telefonról, ajtó becsapás, hangos beszélgetés, hangos nevetés stb.)
  3. Kérjük ügyeljenek a tisztaságra. Üzletünkben tilos morzsálódó vagy egyéb módon szennyező, valamint erősen illatozó ételek és italok illetve fagylalt fogyasztása. Tilos a dohányzás, az e cigaretta és Iqos használata.
  4. Kérjük, ha üzletünkben valahol tisztasági problémákat észlel, jelezze munkatársunknak. 
  5. Kérjük, a kezelésekre mindig időben érkezzen. Szakembereink a vendégeket egymás után fogadják, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt időpontokat mindenki komolyan vegye. Kérjük vegye figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja. A pontos kezdéshez pár perccel előtti érkezés szükséges, a szolgáltatástól függően (erről a megfelelő szakemberünktől előzetes tájékoztatás kérhető.)
  6. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy munkatársunk nem fogja tudni a kezelést végig csinálni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész későbbi pótlására nincs lehetőség. 
  7. Ha a lefoglalt időpontot 24 órán belül lemondják, ebben az esetben a készenléti díj – amely 20 000Ft- felszámolásra kerül. Kérjük, tiszteljük egymás idejét, és vegyük figyelembe, hogy időpontok előzetes tervezést igényelnek.
  8. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. Munkatársaink kötelessége, hogy fertőzés gyanús esetekben védőmaszkot használjanak, a vendégre védőmaszkot adjanak vagy akár a kezelést későbbre halasszák.
  9. Szakembereink előzetes engedélye nélkül üzletükben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni. 
  10. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül , a szabálytalankodó személyeknek el kell hagyniuk üzletünket, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával. 
  11. A Házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja. 

Köszönjük Vendégeinknek, hogy Házirendünk betartásával hozzájárulnak a zökkenőmentes és rendezett üzletmenetünkhöz, valamint többi Vendégünk nyugalmához. Szolgáltatásaink igénybevételéhez kellemes időtöltést és kikapcsolódást kívánunk.